daily

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 8, 2011

laguuuuuu tu laaa

dok x dok terjumpe la satu lagu ni...lagu ni da pun jd background musik tuk blog nih.. besh dgr..layan aje.. 6-6


super something by YUNA akak kpd CUNA iaitu sy..ahahaha jus kiding..

You see
I was nothing more
than a girl who wished
for something different
watchin her dreams
from a distance

You see
when you came in
it's a different game
You believe in me so much
You turn me from nothing to a girl
who's super-something

(chorus)
You'll see
I'm better
I'm faster
Stronger
I'm happier
when you by my side
(ku lalui semua dengan senyuman di wajahku)
You'll see
I'm better
I'm faster
Stronger
I'm happier
when you by my side
(ku tempuhi semua kerana engkau di sisi ku)

The truth is
I was never more than this
Something kept me from reaching out
for something
but my heart is wanting
what it's looking for
then you came
you turn me upside down
I'm no longer afraid
of chasing
possibilities
I'll be the last one standing






..sy sukakan lagu-lagu yuna..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ehehehehehehe

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha