daily

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 28, 2011

bingung

kadang2 aku pelik hidup manusia ni.. bile ada kat atas ckt sume org nak puji..(ok tima kasih semua) TAPI bkn stakat puji.ok.enough and fullstop tp berbaur perlian.. aishhh mmg ssh nak faham.. bile nak bangga org ckp GILA kuasa dan MENUNJUK2.. bile nak "low profile" org kate eleh gedix la tu wat2 low profile..adohhh mmg bingung.. bkn nak ckp setiap manusia tu x suke dipuji.. really.. atleast ble org puji kite ase YES sgala ap yg kite usahakan slama ni sememangnya membuahkan hasil.. tp stop la stakat tu and then ucap tima kasih..ORG YG PUJI TU sila la amik ini sebagai tanda ARAS satu ari t AKU NAK JD BESH MCM DEA.. ni x.. bile da ucap thanks plus senyuman yg iklas yg diberikan kpd SIPEMUJI, pujian tu menjadi pelian pulak.. so cmne nak iklas??? then kadang2 kite mula jadi RIMAS serta mematahkan SEMANGAT.

SEYES aku binggung..




.........................FULLSTOP yg panjang........................









dan aku sebagai seorang manusia di muka bumi ALLAH ini, 
amat bersyukur kerna usahaku dimakbulkan dgn keputusan yg baek ketika 
bergelar seorang pelajar.
insyallah aku akan berusaha untuk menjadi yg lebey baek.. 
AMIN.







P/S : dan sememangnya ALLAH itu MAHA ADIL.. meletakkan rezeki seseorang itu dimana2 sahaja dengan syarat hendaklah berusaha dengan ikhlas untuk mendapatkannya.

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha