daily

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, November 26, 2011

salam maal hijrah

..salam maal hijrah untuk kawan2 blogger suma.. 

.selamat jg melupakan perkara yg lama dan membuka lembaran baru. cewah cm raya plop.

TAPIkan ad certain2 perkara kite tak buley lupakan kn?.. bkn tuk kite simpan spaya jadi bangkai terbiar dlm at cuma untuk peringatan dlm diri. Dan aku ttp xkn melupakan ap yg telah seorang hamba ni buat terhadapku yg mana tidak mghalalkan segala pemberiannya sendiri sedangkan bukan aku yg memintanya hanya kerna air soya? HA AIR SOYA?? apakah???? 

mmg ase bengong + KEJI kan minah tu.. mula2 ase nak marah jgk pada minah tu tp ALLAH lebey sygkan aku dan menyabarkan aku untuk lebey berfikir dr melakukan tindakan yg KURANG AJAQ, PLUS aku berjaya menjaga pertuturan aku jugak. seyesly semalam mmg ase nak lepaq je segala cacian dan makian yg mana mmg baek untuk minah tu dgr, tp aku ttp bersabar sehingga hari ini. seyesly aku x menyalahkan dea and aku x tinggikan lgsg sore ngan dea tp aku ase dea yg terlebey kurang ajaq ad la. tb2 nak tersentap..dan seyesly juga aku x mintak pun sebarang ganti rugi tp dea sendiri memberi dgn muka yg hundered persen gaya gam..ng. adoi maaf ye aku mencarut lagi. !_!

ati aku kecik, ati aku juga rapuh, ati aku bkn ati keras yg akan berkeras untuk menyimpan perasaan dendam terhadap org yg x de ap2 kaitan ngan aku. so mmg bodo la nak smpan smpai matikan perkara kecik gtu. aku sedar, aku teringat dan aku just tersenyum kerana ALLAH sentiasa berada disisiku..mengingatkan aku supaya menguatkan keimanan dan ketabahanku dlm menghadapi situasi sebegini. alhamdullilah.


so aku da minta maaf kat dea eklas dr hati dan aku da pulng balik duet x iklas dea yg aku x pernah mintak. tp dea??? eh xpelah, eh xpelah.. aiiii bkn nak kate, "cuna... !@#$^ mintak maaf jgk sbb !@@#4 ikutkan ati smpai post kt fb x mghalalkan ap cuna wat.." emm smpai kiamat x sebot kot.. almaklumla, kite da mintak maaf dulu so dea sym la igt dea menang.. padahal.... kat atas sne...... amin kan jela..alhamdullilah dalam hati.

















p/s : so setiap ap yg kite wat msti ad keikhlasan yg jelas dihati, supaya apa yg kite lalui mudah untuk kite hadapi.. renung-renungkan dan selamat beramal. ^_^

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha