daily

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, January 14, 2012

pagi diutara

nyaman sungguh suasana berada dikampung.. aman dan ad ketikanya sunyi.. akn tetapi sunyinya itu tidak bererti kosong dan kekosongan itu diserikan dengan kokokan ayam serta riuh rendah haiwan ciptaan ALLAH. sungguh cantik dunia dan alhamdullilah aku masih kekal bernyawa untuk menikmati keindahan ini sehinggah hari ini 14 januari 2012. wah pembuka entry tahun baru (ha bru skrg kot rse nikmat tahun baru)..huhuhuhu

UTARA?? ya aku diutara skrg... UNTUK APA?? untuk berjumpa sang kekaseh yg lama ditinggalkan? DITINGGALKAN?? owhh tidak slh plak.. untuk berjumpa sang kekaseh yg lama tidak kutemui..ececece.. =) penat kot pagi2 ag da dpt fluuuuuuuu.. perubahan cuaca xsemena2 menjadikan antibodi ku kekok untuk menrima udara di KEDAH.. i repeat KEDAH oke. cm bes je..akan tetapi aku tinggalkan memori indah ku di selatan.. kesian dea.. T_T

rancang x lama, so ddk cni pun xlama. 2 hari ase cukup kot untuk bertemu dea.. insyallah. deapun da byk berkorban untuk aku, so x slh dikesempatan ini aku bekorban untuk dea.. so ap ag menyelam sambil minum ayaq la..yipppiii.. hasrat nak p langkawi tp terpaksa dibatalkan atas sebab2 yg dipersetujui bersama.. so kemana plannya???? akan menyusul selepas ini ~ mksudnya entry lps nila oke.

semalam sebelum arini, sempat gak la aku merayau ke satu lagi destinasi di JOHOR iaitu SKUDAI. kat skudai nilah terletaknya UTM.. besar jgk, tempatnya pun aman x mcm UTHM. byk pokok, hijau je mata memandang.. tp bangunan dea sedikit lama.. ala jnji stdy bes ap2 pun buley kn?kn? lepas round2 UTM, jln2 p jusco.. giler besar... mmg port baek dak2 cmpus UTM nak jln2 cr pasal..wakakaka.dlm bandar kot. dkt sgt nak merayau kesana.. asl UTHM x mcm tu ehk?? ai2 kne hidu asap kilang.. xbEShh oke tp cuna please berSYUKUR.. amin ^_^

Dok lepak sat kat umh sepupu k.anis.. mmg terbaek la residential tu.. siap ad pok guard yg mcm kat apartment2 beso.. rumah giler luas tp syg, kwsan agk sempit.. hari2 ku harus ditemani oleh mesej dr mu kawanku.. dea amat baek. mekaceh awk. cehhh nak selit jgk. ^_^

so skrg da pun ada kat SUNGAI PETANI rumah anies miera a.k.a k.anis..kul 6 pg td smpai dan dijemput oleh her lovely father. skjp je dok cni smpai petang. sat g nak p knduri jiran sblh ni akad nikah.. aku bile lagi?? yg pasti lps blaja la oke.. jodoh??? hurmmm msh tanda tnya.. T_T


kepada kawan-kawan yg sedang ataupun suda.....ni tuk korang >>>>












p/s : ad smting yg da aku buat.. dan aku msti melaluinya dgn tabah... <3 you....

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha