daily

Daisypath Anniversary tickers

Friday, February 22, 2013

strong but weak

semua orang pernah melakukan kesilapan. selagi namanya seorang manusia pasti akan melakukan kesilapan.. cume kesilapan yg bagaimana mnjadi persoalan. 


aku?? aku pun pernah melakukan kesilapan dan cube untuk membetulkan semula kesilapan itu.. 

berubah?? mampukah aku berubah itu juga menjadi pertanyaan.. mampukah aku untuk menghadapi liku dan ranjau kehidupan ini.. 

dunia?? akhirat?? mana yang aku kejar?? aku berharap aku mampu mengejar kedua-dua nya.. ternyata untuk berubah sekelip mata, aku akui tidakku mampu. aku berharap aku dapat berubah untuk menjadi lebih baik berbanding dulu.. 

doa? adakah doaku diterima untuk membetulkan kesilapan ku yang dulu? adakah aku masih mampu beroleh keberkatan dariNYA? aku hanya mampu berserah............


aku berusaha membetulkan kesilapan ku. aku berusaha untuk menjadi lebih baik, aku bermohon agar niatku diterima, aku bermohon agar doaku diperkenankan, aku berharap aku akan menjadi lebih kuat dari dalam supaya aku boleh mengelakkan kesilapanku terulang lagi.












p/s : sesungguhnya aku ------> strong outside but weak inside T_T

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha