daily

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, July 10, 2011

awak

duapuluhtujuh haribulan enam kite jumpe
27 haribulan 6 juga kite berpisah


awak tunggu saya dekat teminal
saya janji saya datang sana tapi lewat
awak tunggu jugak
terharu saya


bila sampai saya tengok awak
awak tengok saya
tapi
awak blah gitu je
kenapa????


rupanya nak supriseskan saya 
dengan hadiah awak
ingat lagi awak eh 


awak tolong angkat beg saya yang berat
kesian dekat awak
sorry eh menyusahkan awak


pastu kita tgk wayang sama-sama
tapi sayang kita kena cover-cover


lepas tu kita merayau satu mall
jalan-jalan cuci mata
minum coolblog, makan ice-cream MCD
gaduh-gaduh, merajuk-merajuk
tapi awak masih sabar
kesian awak jadi mangsa buli saya.


dah bosan kita jalan kaki pergi mall satu lagi
berpeluh-peluh saya tengok awak
terdetik dalam hati nak batalkan saja hasrat
tapi awak berkeras hati
tetap nak teruskan juga
menitis-nitis peluh awak
menitis-nitis juga air mata saya


jalan-jalan lagi
awak nampak penat 
tapi saja nak cover depan saya
saja nak gembirakan saya
saya tahu semua itu


tiba saat kita yang terakhir
mesti nak gadoh
mesti nak menangis
mesti nak diam
sebab kita akan berpisah
untuk satu jangka masa yang kita sendiri tak tahu


kalau awak nak tahu
saya nak sangat ikut awak balik
sebab kita susah nak jumpa
tidak terubat rasanya setahun kita berpisah


semoga kita berjumpa lagi
dengan perasaan yang sama
sayang sama kamu
mr.c



No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha