daily

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 13, 2011

kne jgk ~ jd mangsa

bengong betol..terdesak sgt kot budak tu..




cm g*****g jew




giler s**s




perasaan yg marah plus malu beb bile akaun fb kne hack ngan org yg xtau adab dn tanggungjawab smpai sy bleh mengeluarkan kata2 yg x bes na dgr..bkn sng na dgr cuna ckp gtu.. konon na menyamar jd aku.. bla laaa cm hampeh.. klo bodok boloq tu laki mmg kne kasi kerat la dea pny tuttttt bg xde langsung senang.. klo bodok tu pmpuan mmg ank s**l la dea.. bengongggg...nak wat cmtu wat la akaun sendiri yg dok hacking akaun org tu ape kes. yg malunya akuuuuuu dan org2 yg ko hack.. seb baek yg kne tu org yg knl. klo x knl, abes maruah sy..begong  betol..

bile pkir2.. ko ni ad kaitan ngan aku ke ha?? cmne ko tau bile mse aku x bkk akaun fb aku.. aishhhhh bende ni wat aku terpikir balik.. anyway aku tau ko sorang yg sgt TERDESAK sbb ap yg ko nak ko xdpt.. sbb KO PENGECUT LA HACKER.. B**ooooo...




p/s : harap2 spe yg menghack akaun fb sy dpt blsan yg sesuai sgt dgn pebuatan dea.. main2 maruah org plop.. da pengecut wat la cm pengecut wei.. nak wat pkara bkn2 wat la dlm akaun fb sndiri.. aku masih marah niiiiiiiiiiiiiiiii..grrrrrr

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha