daily

Daisypath Anniversary tickers

Friday, March 15, 2013

itulah aku


aku mungkin banyak bercakap
tapi aku x berniat menguris hati sesiapa

aku mungkin suka terlepas cakap
tapi aku x berniat menjatuhkan maruah sesiapa

aku mungkin mudah menangis
tapi aku bukan jenis yang berputus asa

aku mungkin suka mengulangi apa yang diperkatakan
tapi bukan bertujuan untuk merendah-rendahkan sesiapa

aku mungkin suka menyatakan tidak
tapi bukan bermaksud aku tidak boleh menerima

aku mungkin bukan jenis yang cepat percaya
tapi aku cuba untuk menerima

aku mungkin jahil dalam bab agama
tapi aku berusaha untuk mengubahnya

aku mungkin pernah tersilap
tapi aku cuba memperbetulkannya

aku mungki suka berpandangan negatif
tapi itu xbermaksud aku tiada toleransi

dan itulah aku
















p/s : maaf andai tersalah langkah dalam setiap pergaulan

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha