daily

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 11, 2013

obses




tengok muka cam xde pape, relax, cool, gempak, slow... 

tp ad satu perkara ni mmg x blh lari.. iaitu OBSES.

bukan obses untuk kelihatan cun melecun,

bukan obses pada makanan,

bukan jugak obses kepada benda2 yang xperlu,

tp obses pasal perasaan

huhhhh pelik sangat bunyinya






~ yea aku biasa-biasa sahaja. mungkin org lihat aku macam biasa. sememangnya biasa pun. tp aku x boleh lari dari perasaan aku sendiri. bile da melibatkan perasaan ni, bukan setakat "something" yang boleh bermain dengan perasaan, tp jugak "seseorang". bile da mula obses dengan seseorang, segala benda yang negatif akan muncul. mybe bukan semua tapi lebihnya kepada negatif. kita da mula takut kehilangan, sumenya kite nak pastikan berjalan ikut apa yang kita hendakkan. sampai kadang-kadang x boleh nak kontrol emosi sendiri.. so OBSES is not a good thing..........



dan terlalu obses jugak menyebabkan kita hilang pertimbangan dan x percaya pada QADA dan QADAR









p/s : negative thinking makes life !@#$%^&*()

No comments:

life

Daisypath Graduation tickers>

memories

Lilypie Angel and Memorial tickers

target idop

* nek kapal tebang
* rest kt pulau yg besh
* dpt jjk kaki sluruh m'sia
* blaja msk smpai pandai
* nk beli kete pesona
* ad umh sndiri
* dpt keje ttp
* settlekn ptptn
* kawen umo 27
* anta mak abh g haji

Followers


blog ni kepunyaan sepenuhnya ceq cunashy..so ap saje yg terkandung dlm blog ni adalah luahan dr hati.. and sesiapa yg ase blog ni agk menjengkel + menambah pilu di hati adalah dialu-alukan tuk suhhhh jawuh2..plus ADA SAYA KESYAH..this is mine OKEY.. ahahaha